Všechno, co potřebuji vědět, jsem se naučil z Little Golden Book (Book Review Pedcast)

tweet

Podíl

Audio Playerhttps: //healthyMomsMagazine.net/wp-content/uploads/2016/07/everything-i-Need-to-now- ilearned

00:00
00:00
00:00

Vítejte v dalším vydání přenosné praktické pediatrie. Jsem tvůj hostitel, Dr. Paul Smolen, pediatr s certifikací na správní radě s 34 lety praxe a hodně co říci. Děkujeme, že jste se ke mně dnes připojili. Nedávno jsem narazil na drahokam knihy, o kterém jsem si myslel, že by vás mohlo zajímat o sdílení se svými dětmi. Pamatujte si ty malé zlaté knihy, které jsme si přečetli, když jsme byli časnými čtenáři. Jo, pamatujete si, ty se zlatými vazbami, tvrdými lepenkovými barevnými obaly a ilustrovanými příběhy uvnitř. Připomeňme také, že knihy obvykle měly morální lekce zabudované do příběhů. V roce 2013 sestavila Diane Muldrowová, dlouhodobá redaktorka The Little Golden Books, úryvky z mnoha zlatých knih, které obsahovaly moudrost, o nichž si myslela, že by děti a dospělé z dnešního dne mohly mít prospěch. Zveřejnění jako „zůstaňte zvědaví“ a „zpívat dokonce dokonce zpívat“ a zpívat dokonce i zpívat Pokud nemůžete držet melodii “a„ Použijte svou fantazii “a„ Buďte huggerem “a mnoho dalších. Nejsou to úžasné věci pro děti slyšet a žít. Miluji je. Každá životní lekce má ilustraci z původní zlaté knihy, díky níž je obsah nejen formační pro mladé mysli, ale opravdu zábavný hledat děti všech věkových skupin. Pokud máte ve svém domě malé dítě a chcete je dostat pryč od a Video obrazovka, propůjčují nějakou moudrost, pobavte je rozmarným uměním a možná dokonce zahájím nějaké úžasné konverzace, důrazně doporučuji získat kopii této knihy a začnete si užívat. Myslím, že najdete hodnoty a rady v malých zlatých knihách velmi osvěžující a na místě v dnešním světě. Zdá se, že mnoho dalších lidí si myslí, že kniha má hodnotu, protože vše, co potřebuji vědět, jsem se naučil z malé zlaté knihy, se dostala do velkých lig, New York Times Best Seller List. Není to špatné pro kreslenou knihu.

Pokud máte nápady na knihu pro mou recenzi nebo chcete doporučit knihy, o kterých si myslíte, že si budou mít jiné rodiny, pošlete mi prosím komentář na mém blogu www.docsmo.com. Nejen, že od vás rád slyším, ale budete pomáhat jiným rodinám. Vždy dobrá věc. Toto je Doc Smo, který vám pomůže dobře se podívat na další úžasnou knihu. do příště.